2 Ekim 2012 Salı


Yeni Eğlencem MİNYATÜRLERİM :))) 


        Uuuuuzuuun bir tatilin ardından tekrar merhabalar hepinize.. Minik kuşlar okula başladı ben de kendi oyuncaklarımın başına döndüm... Ne zamandır çeşitli sitelerde görüp çok beğendiğim "minyatür çalışmaları" nı  ne yapsam ne etsem ben de ben de yapsam derken yaz boyu oradan buradan gidenden gelenden topladığım mini minnacık oyuncaklarımı artık tasarlamaya başladım.....
       Bu arada "patchwork" kursuna yazıldım "ahşap boyama" kursuna devam... amaç sertifika alıp tüm teknikleri tekrar tekrar tek tek işin helinden birkez daha gözden geçirmek... Kurslarım bu hafta başlıyor ben de yaptıklarımı bol bol paylaşacağım sizlerle işte bunlardan bir tanesi..... 















.... Aklımda bir çok proje var yaptıkça hoby severlerle paylaşıcam... "Minyatür" çalışmak isteyenlere umarım bir fikir vermiştir....

Hepinize Mutlu, Huzurlu, Sağlıklı ve Bol Uğraşılı Günler Diliyorum
HOŞÇAKALIN

3 yorum:

  1. blogumda size hediye var buyrun :)

    YanıtlaSil
  2. Blogumdasınız :) Sevgiler.. http://duygununruyasi.blogspot.com/2012/10/tantlmsm-haberim-yok.html

    YanıtlaSil
  3. Aylin Hanım merhaba,
    Bloglar arası gezinirken sizin bloğunuza denk geldim ve yaptığınız çalışmaları çok beğendim. Tarzınız ve ürün kompizosyanlarınız çok modern. Elinize sağlık..
    Yorumlarınızdan okuduğum kadarıyla kendi atölyenizi açmak için uğraşıyorsunuz. Bunun için kurslara gidiyorsunuz. Bende şuan sizinle aynı yollardan geçiyorum. Bu sebeplede kendimi size yakın hissettim. Keşke bir şekilde görüşüp, deneyimlerimizi paylaşabilseydik. Zira ortak dilimiz aynı. Fakat ben İzmir'de yaşıyorum. Hal böyle olunca da sizinle ancak bu yolla iletişime geçebiliyorum. Umarım birgün sizinle canlı kanlı görüşebiliriiz:))
    İzmir'den selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil