12 Temmuz 2012 Perşembe

 “İsteklerinizi, hayallerinizi küçümseyen kişilerden mümkün mertebe uzak durun!” “Ruhu küçük insanlar başkalarını da daraltmak, azaltmak ister”   Mark Twain


Bugün "Mark Twain"in çok beğendiğim bir sözüyle yazıma başlamak istedim. Günlük hayattın gerginliklerinden, kızgınlıklarında, koşuşturmasından, mutsuzluklarından, kendinden olmayana karşı duyulan güvensizliklerinden kaçıp hayattan kopup bambaşka bir hayatın içine daldığım; zamanın ve mekanın yok olupta, yeniden kendi hayallerimle şekillenen bu hayatın içinden yazıyorum.....  Bu hayat benim çok aşık olarak yaptığım hobimm... Ahşap Boyamalarım....  

İşte Hayallerimden Uçup Buraya Konanlar:))















Herkese hayallerinin engellenmediği ve ertelenmediği bir hayat diliyorum.....

12 yorum:

  1. Selammm,
    Dikis kutusunun ayaklarina bayildimmmmm....
    Çok güzellll, elllerine saglik
    Def

    YanıtlaSil
  2. aylinciim harikasın,her defasında cıtayı dahada yükseltiyosun. ellerin dert gormesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep yakın takipçinim... harika iler yapıyorsun... çok teşekkürler

      Sil
  3. Gerçekten harika bir zevkin var Aylin ellerine, hayallerine sağlık ...Hayallerin hiç bitmesin inşallah ...
    elmasmagicraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Hayallerin hic bitmesin bu konuda ne dusundugumu biliyorsun blogun hayirli olsun
    Senden ogrenmek isterdim

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel olmuş, ellerinize sağlık, sizi izlemeye aldım. :)

    YanıtlaSil
  6. Gittikçe artan bir performans...objeler ve eklentileri değişik, çalışmalar hatasız, harika işler daha ne olsun... ellerinize sağlık. <:))

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden güzel olmuşlar ellerinize sağlık. Çok zevklisiniz...

    YanıtlaSil